onsdag 27 oktober 2010

Ojsan hoppsan..

Det har visst gått nästan ett helt år sen jag uppdaterade här sist.. Men jag har behövt den energin till annat i mitt liv..
Lilleman är inte så liten längre, närmare bestämt 1½ år snart. Han är högt och lågt, och överallt hela tiden. Och just nu superförkyld. Han har varit hemma från dagis i två veckor. Och visar inga tecken på att tillfriskna. Det är mindre kul när man har tagit sig i kragen och börjat plugga. Men som det ser ut nu kan jag bara plugga när jag hittar barnvakt på dagarna. Det är inte lätt alltid..

Vi har utökat familjen med en supersöt liten kisse. Loke ägnar sina sjukdagar med att göra livet surt för honom. Och konstigt nog har han inte blivit riven ännu. Undrar om vi fick tag på den snällaste katten i världen? För jag kan lova att Loke skulle förtjäna det om kissen fick för sig att säga ifrån. Kissen heter bara Kissen just nu, vi har inte kommit fram till något bra namn ännu. Kanske är på tiden, han har ju trots allt bott hos oss i en månad nu.

Snart är julen här igen! Det ska bli mysigt som tusan nu när Loke är såpass stor att han kan vara med aktivt. Vi får se vart vi firar julen och om lillasyster fortfarande är höggravid eller om bebis har kikat ut då. :) Det är mycket att se fram emot just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar