söndag 20 september 2009

Bullbaket är avklarat!

Nu är bullarna färdiggräddade och frysta. Bara att ta fram på söndag! Otroligt skönt. Jag fick hjälp av min kära mor som roade Lilleman medan jag kavlade och kladdade med bulldegen.

Och appropå Lilleman så har han idag upptäckt vilken underbar uppfinning hoppgungan är. Han stampade, skuttade, hoppade och snurrade runt i den idag. Han hade så kul att han skrattade högt åt sig själv. Och så kom han i perfekt höjd för att mammas hundar skulle komma åt att pussa honom i ansiktet, och Lilleman svarade med att dra lite i deras päls. Rättvist.
Nu ligger min lilla prins och sover så sött på soffan. Tänkte borsta mina tänder och göra mig i ordning och sen går vi och lägger oss i sängen. Jag behöver all energi jag kan få så jag orkar med morgondagens schema där det står allt mellan storstädning (för det orkar jag inte göra idag), BVC-besök och hämtning av en stooor tv-bänk med vitrinskåp som vi fått.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar